Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Appell er inndelt i tre deler: en teoridel, en stor kursdel og en tekstsamling. Verket har fokus på at fagstoff, ferdighetstrening og tekstarbeid skal knyttes tydelig sammen. Boka har en fast kapittelstruktur. Hvert kapittel åpner med en utforskende oppgave knyttet til en tekst, der hensikten er å aktivisere førforståelse og aktualisere emnene. Deretter presenteres fagstoffet og fagbegreper på en oversiktlig og kortfattet måte, slik at eleven enkelt kan orientere seg og lese seg til nødvendig kunnskap. I forstå det-delen av kapittelet går vi i dybden og demonstrerer hvordan fagstoffet kan anvendes til å forstå én tekst. Hvert kapittel avsluttes med en gjøredel i form av oppdragskort. Denne oppdragsdelen har form som undervisningsopplegg, ment til å både aktivisere eleven og hjelpe læreren til å planlegge sin undervisning.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002431nam 22003851 4500
*001138371
*008181109s2020 no ar 00mul 9
*015 $a150305562$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-05-51855-1$bheftet$ckr. 715.00
*025 $a9788205518551
*040 $aBokbasen AS
*0410 $anobnno
*0820 $a439.8282$zh$223
*090 $c439.8282$dB
*096 $aUtlånsordning
*10010$aBørresen, Pål Fredrik$jNO$0(NO-TrBIB)11064880$8m
*24510$aAppell$bvg1 SF$bnorsk$cPål Fredrik Børresen, Anne Lise Jomisko, Ida Carine Longva, Jon Olav Sørhaug, Ingeborg Aasbrenn
*250 $a1. utgave, bokmål og nynorsk[utgave]
*260 $aOslo$bGyldendal$c[2020]
*300 $a357 sider$billustrasjoner$c26 cm
*520 $aAppell er inndelt i tre deler: en teoridel, en stor kursdel og en tekstsamling. Verket har fokus på at fagstoff, ferdighetstrening og tekstarbeid skal knyttes tydelig sammen. Boka har en fast kapittelstruktur. Hvert kapittel åpner med en utforskende oppgave knyttet til en tekst, der hensikten er å aktivisere førforståelse og aktualisere emnene. Deretter presenteres fagstoffet og fagbegreper på en oversiktlig og kortfattet måte, slik at eleven enkelt kan orientere seg og lese seg til nødvendig kunnskap. I forstå det-delen av kapittelet går vi i dybden og demonstrerer hvordan fagstoffet kan anvendes til å forstå én tekst. Hvert kapittel avsluttes med en gjøredel i form av oppdragskort. Denne oppdragsdelen har form som undervisningsopplegg, ment til å både aktivisere eleven og hjelpe læreren til å planlegge sin undervisning.
*650 0$aStudiespesialisering$1ST$2Udir$9nob
*650 0$aStudiespesialisering$1ST$2Udir$9nno
*650 0$aStudiespesialisering$1STUSP1$2Udir$9nob
*650 0$aStudiespesialisering$1STUSP1$2Udir$9nno
*650 0$aNorsk hovedmål, Vg1 studieforberedende utdanningsprogram, skriftlig$1NOR1260$2Udir$9nob
*650 0$aNorsk hovudmål, Vg1 studieførebuande utdanningsprogram, skriftleg$1NOR1260$2Udir$9nno
*650 0$aVG1$1VG1$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aVG1$1VG1$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aJomisko, Anne Lise$d1966-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)98055661$8f
*70010$aLongva, Ida Carine$d1985-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)13070890$8f
*70010$aSørhaug, Jon Olav$d1981-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)6043267$8m
*70010$aAasbrenn, Ingeborg$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)11070920$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening