Tittel Bok i bruk: for videregående skole
Medansvarlig Auestad, Ingolf Hoel, Trude Krogdal, Tonje Fjeldberg, Guri Nilsen, Gro Jørstad Hoel, Trude Bakke, Jannike Ohrem Røskeland, Marianne Røskeland, Marianne Røskeland, Marianne
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter På omslaget: Lesesenteret
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002870nam 2200793 a 4500
*001104748
*008 r nob
*020 $a978-82-7649-055-8$bh.
*035 $a(BIBSYS)07048337x
*080 $a372.45
*082 $a807
*082 $a372.42
*082 $a372.64
*082 $a372.47
*082 $a372.64
*082 $a372.64
*082 $a372.45
*082 $a372.64
*082 $a372.64
*082 $a372.45
*082 $a372.64
*082 $a807.1$b011.62
*087 $any
*087 $aalnyped
*245 $aBok i bruk$bfor videregående skole$credaktør og prosjektleder: Marianne Røskeland
*260 $aStavanger$bNasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking, Universitetet i Stavanger$c2007
*300 $a62 s.$bill.
*500 $aPå omslaget: Lesesenteret
*600 $aGaiman, Neil
*600 $aRenberg, Tore$d1972-
*600 $aGaarder, Jostein$d1952-$wGårder, Jostein
*650 $aLesing
*650 $aLitteratur
*687 $aLitteraturundervisning$2nbiemnfag
*687 $aUngdommens kritikerpris$2nbiemnfag
*691 $alesing litteratur undervisning videregående skole leseferdigheter vidaregåande skule
*700 $tLettleste bøker$aAuestad, Ingolf
*700 $tPå skolebiblioteket$aHoel, Trude
*700 $tÅ lese sammen med elevene$aKrogdal, Tonje
*700 $tKunsten å velge bok$d1969-$aFjeldberg, Guri
*700 $tLitt om samtidslitteraturen$aNilsen, Gro Jørstad
*700 $tForfatteren og forteljaren Neil Gaiman$aHoel, Trude
*700 $aBakke, Jannike Ohrem$d1974-$tLesesirkel og lesing i roller
*700 $aRøskeland, Marianne$d1961-$tUtvelgelse som lesestimulering.
*700 $aRøskeland, Marianne$d1961-$tNy litteratur - hvorfor og hvordan
*700 $aRøskeland, Marianne$d1961-$4edt$tDet må være en mening med det hele!
*710 $aGi rom for lesing
*710 $aNasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
*776 $w113739745
*899 $aBarnebokinstituttet$bNB
*996 $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=07048337x$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening