Tittel Læreren som forsker: innføring i forskningsarbeid i skolen
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken handler om erfaringene med å starte en forskende tilnærming til lærerarbeid allerede i grunnutdanningen, der studentene får motiverende erfaringer gjennom veiledning og undervisning. Målet er å gi lærerstudenter, lærere og skoleledere et bedre grunnlag for å kunne forske i skolehverdagen. Forfatterne presenterer ulike metoder og redskaper som kan styrke ”praktikerforskningen”. Redaktørene har skrevet og redigert en rekke bøker med temaet knyttet til skoleutvikling og lærerutdanning.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*001108203
*008 a 00mul 2
*015 $a0295367$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02113-3$bh.$cNkr 349.00
*041 $anobswe
*08231$a370.72$zh$25
*090 $c370.72$dL
*24500$aLæreren som forsker$binnføring i forskningsarbeid i skolen$cMary Brekke og Tom Tiller (red.)
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2013
*300 $a293 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter, register
*520 $aBoken handler om erfaringene med å starte en forskende tilnærming til lærerarbeid allerede i grunnutdanningen, der studentene får motiverende erfaringer gjennom veiledning og undervisning. Målet er å gi lærerstudenter, lærere og skoleledere et bedre grunnlag for å kunne forske i skolehverdagen. Forfatterne presenterer ulike metoder og redskaper som kan styrke ”praktikerforskningen”. Redaktørene har skrevet og redigert en rekke bøker med temaet knyttet til skoleutvikling og lærerutdanning.
*546 $aTekst på bokmål og svensk
*650 1$aPedagogikk$xForskning$2BS$2BS$9nor
*700 0$aTiller, Tom$d1945-$ered.$jn.
*700 0$aBrekke, Mary$d1942-$ered.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening