Forfatter
Tittel Synlig læring for lærere: maksimal effekt på læring
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00004270nam 2201249 a 4500
*001111414
*008 r nob
*015 $anf1321860
*015 $a(BIBBI)0342839
*020 $a978-82-02-41518-1$bh.$cNkr 388.00
*035 $a(BIBSYS)132049821
*080 $a371.3
*080 $a371.3
*082 $a370.152
*082 $a370.152
*082 $a370.152
*082 $a370.152
*082 $a370.1523
*082 $a370.1523
*082 $a370.1523
*082 $a370.1523
*082 $a371.3$2DDK-5
*082 $2DDK-5$d370.152
*082 $a370.152$2DDK-5
*082 $a370.152$2DDK-5
*082 $a370.152$2DDK-5
*082 $a370.152$2DDK-5
*082 $a370.1523$2DDK-5
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.1523$2DDC-23
*082 $a370.72$b370.15$2DDC-23
*082 $a370.1523$b370.72$2DDC-23
*082 $a370.1523$c370.1523$e370.1523$2DDC-23
*100 $aHattie, John
*241 $aVisible learning for teachers
*245 $aSynlig læring for lærere$bmaksimal effekt på læring$cJohn Hattie ; oversatt av Ingvill Christina Goveia
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2013
*300 $a347 s.$bill.
*650 $aLæring
*650 $aUndervisning
*650 $aPedagogikk
*650 $aSkole
*687 $aPedagogikk : Forskning
*687 $aLæring$bPedagogisk psykologi
*687 $aLæring : Pedagogisk psykologi
*691 $alæring undervisning lærere forskningsbasert evidensbasert didaktikk elever meta-analyser motivasjon pensum læringsstrategier strategier klasseledelse pedagogikk kunnskapsbasert klasser ledelse systematisk review oversikt forskning forsking lærerrollen
*698 $aLæring
*698 $aSkoleforskning
*698 $aPedagogisk forskning
*700 $aGoveia, Ingvill Christina$d1974-$4trl
*740 $aSynlig læring
*899 $aNorbok$bNB
*996 $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=132049821$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening