Forfatter
Tittel Klasseledelse i den digitale skolen
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I dagens digitale skolehverdag er klasseledelse et viktig tema. Studier viser mange positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser der digitale distraksjoner er noe av det klasselæreren må håndtere. Hva betyr den teknologirike skolehverdagen for rollen som klasseleder? Og hvordan kan læreren unngå at digitale distraksjoner blir for dominerende? Rune J. Krumsvik er professor i pedagogikk ved Universitetet i Bergen og professor II ved Høgskulen Stord/Haugesund.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register, sammendrag
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*001128128
*008 a 00nob 2
*015 $a0417487$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-40554-0$bh.$cNkr 298.00
*08231$a371.102$zh$25
*090 $c371.102$dK
*100 0$aKrumsvik, Rune Johan$d1966-$jn.
*24510$aKlasseledelse i den digitale skolen$cRune Johan Krumsvik
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2014
*300 $a160 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register, sammendrag
*520 $aI dagens digitale skolehverdag er klasseledelse et viktig tema. Studier viser mange positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser der digitale distraksjoner er noe av det klasselæreren må håndtere. Hva betyr den teknologirike skolehverdagen for rollen som klasseleder? Og hvordan kan læreren unngå at digitale distraksjoner blir for dominerende? Rune J. Krumsvik er professor i pedagogikk ved Universitetet i Bergen og professor II ved Høgskulen Stord/Haugesund.
*650 1$aKlasseledelse $0undervisning$2BS$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening