Forfatter
Tittel Problembasert læring: ei innføring for profesjonsutdanning ane
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka gir ei innføring i problembasert læring (PBL) som arbeidsform innan profesjonsretta studier. Forfattaren gir ei oversikt over grunnleggjande prinsipp og arbeidsmåtar som problembasert læring tar utgangspunkt i, og viser korleis det kan knytast til ulike studieopplegg. Boka er tenkt som ein døropnar og introduksjon for studentar og lærarar som ønskjer å arbeide i tråd med prinsippa i PBL. Den nye utgåva har med mange eksempel på korleis PBL kan prøvast ut i praksis i ulike studiesituasjonar. Forholdet mellom prosjektbasert, nettbasert og problembasert læring blir tatt opp i dei to siste kapitla. Illustrert. Med litteraturliste og stikkordregister. Nyn.
Nynorsk tekst
Bibliografi: s. 185-192
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*001133982
*008000901 a 00nno 2
*015 $a0115342$bBIBBI
*020 $a82-518-4000-7$bh.$cNkr 199.00
*08231$a378.17$zh
*090 $c378.17$dB
*100 0$aBjørke, Gerd$d1943-$jn.
*24510$aProblembasert læring$bei innføring for profesjonsutdanning ane$cGerd Bjørke
*260 $a[Oslo]$bUniversitetsforl.$c2000
*300 $a199 s.$bill.
*503 $aNynorsk tekst
*505 $aBibliografi: s. 185-192
*520 $aBoka gir ei innføring i problembasert læring (PBL) som arbeidsform innan profesjonsretta studier. Forfattaren gir ei oversikt over grunnleggjande prinsipp og arbeidsmåtar som problembasert læring tar utgangspunkt i, og viser korleis det kan knytast til ulike studieopplegg. Boka er tenkt som ein døropnar og introduksjon for studentar og lærarar som ønskjer å arbeide i tråd med prinsippa i PBL. Den nye utgåva har med mange eksempel på korleis PBL kan prøvast ut i praksis i ulike studiesituasjonar. Forholdet mellom prosjektbasert, nettbasert og problembasert læring blir tatt opp i dei to siste kapitla. Illustrert. Med litteraturliste og stikkordregister. Nyn.
*650 1$aProblembasert læring$0høyere utdanning $2BS$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening