Forfatter
Tittel Prosjektarbeid: en veiledning for studenter
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Bibliografi: s. 78
Prosjektundervisningsformen har mange fortrinn: den er levende og problemorientert. Metoden vil forberede studentene på arbeidsformer de senere vil støte på i arbeidslivet. Arbeidet er krevende, og boka skal imøtekomme behovet for en praktisk og oversiktelig innføring, og henvender seg primært til studenter på høgskolenivå. Boka er et resultat av de erfaringer Datahøgskolen i Oslo har gjort med prosjektorientert undervisning. Den tar utgangspunkt i referanserammen for prosjektarb. som eretablert i arb.livet.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*001134007
*008011213 a 00nob 2
*015 $a0032861$bBIBBI
*020 $a82-562-2207-7$bh.$cNkr 209.00
*0823 $a378.17$zh
*090 $c378.17$dA
*100 0$aAndersen, Erling Sverdrup$d1941-$jn.
*24510$aProsjektarbeid$ben veiledning for studenter$cErling S. Andersen ; (i samarbeid med medarbeidere på Datahøgskolen)
*260 $aBekkestua$bNKI forl.$c1988
*300 $a95 s.$bill.
*500 $aBibliografi: s. 78
*520 $aProsjektundervisningsformen har mange fortrinn: den er levende og problemorientert. Metoden vil forberede studentene på arbeidsformer de senere vil støte på i arbeidslivet. Arbeidet er krevende, og boka skal imøtekomme behovet for en praktisk og oversiktelig innføring, og henvender seg primært til studenter på høgskolenivå. Boka er et resultat av de erfaringer Datahøgskolen i Oslo har gjort med prosjektorientert undervisning. Den tar utgangspunkt i referanserammen for prosjektarb. som eretablert i arb.livet.
*650 1$aProsjektarbeid$0høyere utdanning $2BS$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening