Tittel Andrespråksundervisning: teori og praksis
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Antologi om hvordan norsk som andrespråk fungerer i praksis i Norge i dag i grunnskolen, i videregående skole, for voksne med god og med svak skolebakgrunn, om forholdet til fagspråk, og hvordan språkferdighet kan måles. Bokas forfattere er praktiserende lærere, andre er forskere, og andre har administrative stillinger og/eller annen profesjonell tilknytning til fagfeltet. Utgitt i forbindelse med fjernstudiet PRISME, Norsk som andrespråk.
ISBN 82-417-1106-9 978-82-417-1106-0
Tilgjengelige
Venteliste
*00001129nam 22002411 4500
*001137854
*008990318s1999 no ar 00nob 9
*015 $a150010167$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a82-417-1106-9$bh.
*020 $a978-82-417-1106-0$bh.
*025 $a9788241711060
*040 $aBokbasen AS
*0821 $a370.117$zh
*24500$aAndrespråksundervisning$bteori og praksis
*260 $aOslo$bAd Notam Gyldendal$c1999
*300 $a293 s.$c25 cm
*440 0$aPrisme
*520 $aAntologi om hvordan norsk som andrespråk fungerer i praksis i Norge i dag i grunnskolen, i videregående skole, for voksne med god og med svak skolebakgrunn, om forholdet til fagspråk, og hvordan språkferdighet kan måles. Bokas forfattere er praktiserende lærere, andre er forskere, og andre har administrative stillinger og/eller annen profesjonell tilknytning til fagfeltet. Utgitt i forbindelse med fjernstudiet PRISME, Norsk som andrespråk.
*650 0$aFlerkulturell pedagogikk $2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aFleirkulturell pedagogikk $2Bokbasen AS$9nno
*70010$aHagen, Jon Erik$ered.$8m
*70010$aTenfjord, Kari$ered.$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening