Forfatter
Tittel Maximum: regelsamling 8-10
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter Regelsamlingen gir oversikt over det faglige innholdet og aktuelle definisjoner, formler og regler i de matematiske temaene. Til hver definisjon, formel og regel er det gitt et eksempel som viser hvordan den kan brukes. Det er satt av plass slik at eleven kan gjøre egne notater, som forklaringer, flere eksempler, andre regler eller annet. Regelsamlingen er laget til bruk i ungdomsskolen og utarbeidet i tråd med gjeldende læreplan (LK 06).Regelsamlingen kan fungere som en støtte til arbeidet i mate matikk. Den kan også være et nyttig hjelpe middel på prøver og på eksamen, del 2, der alle hjelpemidler er tillatt ? også elevens egne notater. Regelsamlingen er organisert etter hovedområdene i faget:? tall og tallregning? algebra? funksjoner? geometri? målinger? statistikk? sannsynlighet
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002449nam 22004091 4500
*001138914
*008120831s2012 no jr 00nob 9
*015 $a150143563$bBokbasen AS
*019 $amu$bl$dL
*020 $a978-82-05-40883-8$bh.
*025 $a9788205408838
*040 $aBokbasen AS
*10010$aAlseth, Bjørnar$d1965-$jNO$0(NO-TrBIB)90726386$8m
*24510$aMaximum$bregelsamling 8-10
*260 $aOslo$bGyldendal undervisning$c2012
*300 $a112 s.$bill.$c27 cm
*520 $aRegelsamlingen gir oversikt over det faglige innholdet og aktuelle definisjoner, formler og regler i de matematiske temaene. Til hver definisjon, formel og regel er det gitt et eksempel som viser hvordan den kan brukes. Det er satt av plass slik at eleven kan gjøre egne notater, som forklaringer, flere eksempler, andre regler eller annet. Regelsamlingen er laget til bruk i ungdomsskolen og utarbeidet i tråd med gjeldende læreplan (LK 06).Regelsamlingen kan fungere som en støtte til arbeidet i mate matikk. Den kan også være et nyttig hjelpe middel på prøver og på eksamen, del 2, der alle hjelpemidler er tillatt ? også elevens egne notater. Regelsamlingen er organisert etter hovedområdene i faget:? tall og tallregning? algebra? funksjoner? geometri? målinger? statistikk? sannsynlighet
*650 0$aMatematikk 8. årstrinn $1MAT0008$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 8. årssteg$1MAT0008$2Udir$9nno
*650 0$aMatematikk 9. årstrinn $1MAT0009$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 9. årssteg$1MAT0009$2Udir$9nno
*650 0$aMatematikk 10. årstrinn $1MAT0010$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 10. årssteg$1MAT0010$2Udir$9nno
*650 0$a8. trinn $18$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$a8. trinn $18$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$a9. trinn $19$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$a9. trinn $19$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$a10. trinn $110$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$a10. trinn $110$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aTilleggslitteratur$118$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aTilleggslitteratur$118$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aStedøy-Johansen, Ingvill Merete$d1957-$eforf.$jNO$8f
*70010$aTofteberg, Grete Normann$d1964-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)8081424$8f
*70010$aHolth, Børre$d1960-$eillustr.$jNO$0(NO-TrBIB)13032451$8m
*90010$aStedøy, Ingvill Merete$zStedøy-Johansen, Ingvill Merete$jNO
*90010$aStedøy, Ingvill$zStedøy-Johansen, Ingvill Merete$jNO
*90010$aNormann Tofteberg, Grete$zTofteberg, Grete Normann$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening