Kvaløya vgs

Muntlige tekster i klasserommet
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Muntlige tekster i klasserommet
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.3 P
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2020
Noter
  • Hva er egentlig muntlighet? Hva er god muntlig-undervisning? Ny, oppdatert utgave av boka om arbeidet med de viktige muntlige ferdighetene. Muntlighet er en av de grunnleggende ferdighetene som gjennomsyrer alle fag på alle trinn i norsk skole. Det stilles allsidige krav til elevenes muntlige ferdigheter. Muntlige tekster i klasserommet er en didaktisk grunnbok som gir lærere på ungdomstrinnet og i videregående skole nødvendig kunnskap for å gi god undervisning i muntlig. Bokas første del gjør rede for ulike perspektiver på muntlige ferdigheter, tar opp forutsetninger for å lykkes med muntlig og gir oversikt over forskning som kan belyse temaet i et pedagogisk perspektiv. Andre del handler om det praktiske klasseromsarbeidet og tilbyr et stort utvalg konkrete oppgaver og undervisningsopplegg. 3. utgave av boka er oppdatert med ny forskning og nye læreplankrav.
ISBN
  • 978-82-15-03504-8
Tilgjengelige
  • 1/1
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*00002246nam  22003731  4500
*001149855
*008191011s2020    no     ar         00nob 9
*015  $a150331618$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-15-03504-8$bheftet
*025  $a9788215035048
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a371.370712$zh$223/nor
*0821 $a371.3$zb$223/nor
*090  $c371.3$dP
*10010$aPenne, Sylvi$d1947-$jNO$0(NO-TrBIB)90403167$8f
*24510$aMuntlige tekster i klasserommet
*250  $a3. utgave$bSylvi Penne, Frøydis Hertzberg og Marit Skarbø Solem
*260  $aOslo$bUniversitetsforlaget$c[2020]
*300  $a167 sider$c24 cm
*520  $aHva er egentlig muntlighet? Hva er god muntlig-undervisning? Ny, oppdatert utgave av boka om arbeidet med de viktige muntlige ferdighetene. Muntlighet er en av de grunnleggende ferdighetene som gjennomsyrer alle fag på alle trinn i norsk skole. Det stilles allsidige krav til elevenes muntlige ferdigheter. Muntlige tekster i klasserommet er en didaktisk grunnbok som gir lærere på ungdomstrinnet og i videregående skole nødvendig kunnskap for å gi god undervisning i muntlig. Bokas første del gjør rede for ulike perspektiver på muntlige ferdigheter, tar opp forutsetninger for å lykkes med muntlig og gir oversikt over forskning som kan belyse temaet i et pedagogisk perspektiv. Andre del handler om det praktiske klasseromsarbeidet og tilbyr et stort utvalg konkrete oppgaver og undervisningsopplegg. 3. utgave av boka er oppdatert med ny forskning og nye læreplankrav.
*650 0$aMuntlig kommunikasjon$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aMunnleg kommunikasjon$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aUndervisningsmetodikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aUndervisingsmetodikk$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aUngdomsskolen$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aUngdomsskolen$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aVideregående skoler$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aVidaregåande skolar$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aNorsk språk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aNorsk språk$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aHertzberg, Frøydis$d1944-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)90339502$8f
*70010$aSolem, Marit Skarbø$d1972-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)4093317$8f
*90010$aSkarbø Solem, Marit$zSolem, Marit Skarbø$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig (ikke til fjernlån) Kvaløya vgs371.3 P