Senja vgs - Finnfjordbotn bibliotek

Barn og ungdommer med Asperger-syndrom: prinsipper for undervisning og tilrettelegging av skoletilbudet
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Barn og ungdommer med Asperger-syndrom: prinsipper for undervisning og tilrettelegging av skoletilbudet
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.9 B
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
  • b. 1
År
  • 2006
Noter
  • Det har vært en betydelig økning i forekomsten av Asperger-syndrom de siste årene, og barn og ungdommer med dette syndromet har behov for spesiell tilrettelegging i skolen. Målet med boka er å bidra til at barn og ungdommer med Asperger-syndrom og andre med vansker innenfor autismespektret får egnete tilbud. Denne boka retter seg spesielt mot undervisning og tilrettelegging av skoletilbudet, og den gir praktiske beskrivelser av hvordan man kan tilpasse lærestoffet og utformingen av undervisningen til elevenes kognitive særtrekk. Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
  • 82-05-33759-4
  • 978-82-05-33759-6
Tilgjengelige
  • 2/2
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1
*00186170
*008                      a          00nob 2
*015  $a0169690$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a82-05-33759-4$bh.$cNkr 419.00
*020  $a978-82-05-33759-6
*08231$a371.9$zh$25
*090  $c371.9$dB
*24500$aBarn og ungdommer med Asperger-syndrom$bprinsipper for undervisning og tilrettelegging av skoletilbudet$cHarald Martinsen ... [et al.]
*260  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2006
*300  $a343 s.
*440 0$aBarn og ungdommer med Asperger-syndrom$vb. 1
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520  $aDet har vært en betydelig økning i forekomsten av Asperger-syndrom de siste årene, og barn og ungdommer med dette syndromet har behov for spesiell tilrettelegging i skolen. Målet med boka er å bidra til at barn og ungdommer med Asperger-syndrom og andre med vansker innenfor autismespektret får egnete tilbud. Denne boka retter seg spesielt mot undervisning og tilrettelegging av skoletilbudet, og den gir praktiske beskrivelser av hvordan man kan tilpasse lærestoffet og utformingen av undervisningen til elevenes kognitive særtrekk.
*650 1$aAsperger-syndrom$xSpesialpedagogikk$1371.94$2BS$2BS$9nor
*700 0$aMartinsen, Harald$d1946-$emedarb.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja vgs - FinnfjordbotnHELSEFAG 618.928982 B
Ex2Tilgjengelig Senja vgs - FinnfjordbotnHELSEFAG 618.928982 B