Sjøvegan videregående skole

Lese for å lære: tospråklige utfordringer i utvikling av lesekompetanse i et minoritetsperspektiv
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Lese for å lære: tospråklige utfordringer i utvikling av lesekompetanse i et minoritetsperspektiv
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Eier
  • Indre troms videregåenede skole / Sjøvegan
Klassifikasjon
År
  • 2007
Noter
  • Boka er, med noen små endringer, identisk med forfatterens doktoravhandling
ISBN
  • 978-82-7389-117-4
Tilgjengelige
  • 1/1
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00150427
*007  
*008      v        no a   a         v0 nob 
*020  $a978-82-7389-117-4$bh.
*080  $a376.68
*080  $a376.744
*080  $a376.7
*082  $a372.4
*082  $a372.4
*082  $a372.651$2DDC-21
*082  $a371.97
*082  $a371.97
*082  $a372.6
*082  $a372.651
*100  $aHøier, Jorun$d1950-$u221$4aut
*245  $aLese for å lære$btospråklige utfordringer i utvikling av lesekompetanse i et minoritetsperspektiv$cJorun Høier
*260  $aTromsø$bEureka$c2007
*300  $a263 s.$bill.
*491  $aEureka forskningsserie$n060193123$v1-2007
*500  $aBoka er, med noen små endringer, identisk med forfatterens doktoravhandling
*592  $a1
*687  $aFlerspråklighet
*687  $aLeseopplæring
*687  $aBarn
*687  $aLeseopplæring
*687  $aLesing : Undervisning
*691  $alesing læring bilingualisme tospråklighet minoriteter foreldre skole samisk skole læreplanverk lesekompetanse andrespråk tospråklige elever minoritetsspråklige elever migrasjonspedagogikk leseopplæring tospråσklig opplæring bilingvisme språklige minoriteter samisk språk minoritetsspråk
*850  $aIndre troms videregåenede skole / Sjøvegan
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Sjøvegan videregående skole - SkolebiblioteketLærerbibliotek GRO/ 372.4 H