Forfatter
Tittel Project DoCTA: Design and Use of Collaborative Telelearning Artefacts
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
År
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*000
*00150502
*007
*008p veng nonono
*015 $anf0011422
*020 $a82-7947-005-0$bh.
*080 $a681.3
*080 $a004.007
*082 $a371.334 374.2 370.71
*082 $a371.33
*082 $a371.33
*082 $a371.334
*082 $a371.334$b005.376
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*082 $a271.35
*082 $a371.33
*082 $a371.334
*082 $d371.33
*082 $a371.33
*082 $a371.33
*082 $a371.334
*082 $a371.33
*082 $a371.33
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*082 $a378.17
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*082 $a371.334
*096 $a371.334W
*100 $aWasson, Barbara
*245 $aProject DoCTA: Design and Use of Collaborative Telelearning Artefacts$cBarbara Wasson, Frode Guribye, Anders M°rch ; with contributions from Eskil Andreassen ... [et al.]$wProject DoCTA
*260 $aOslo$bForsknings- og kompetansenettverk for IT i utdanning, Universitetet i Oslo$bPedagogisk informasjonsvitenskap, Universitetet i Bergen$cc2000
*300 $a386 s.$bill.
*491 $aITUs skriftserie : rapport$n990347990$v5
*687 $aNettbasert læring
*687 $aInformasjonsteknologi og skole
*687 $aE-læring
*691 $alµrerutdanning samarbeidsformer datast°ttet samarbeid fjernundervisning lµremidler ikt programvare datast°tta undervisning gruppevare utdanning telelµring informasjonsteknologi gruppearbeid teamarbeid nettstøttet læring undervisningsmetoderskolen informasjons kommunikasjonsteknologi skoler
*699 $aInformasjonsteknologi og utdanning
*700 $aGuribye, Frode
*700 $aMørch, Anders I.
*700 $aAndreassen, Eskil
*710 $aUniversitetet i Bergen$bInstitutt for informasjonsvitenskap
*850 $aIndre Troms vid/Sjøvegan
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening