Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken omhandler nonverbale lærevansker og beskriver forståelsesmodeller og tiltak for barn og familier. I den første delen tar forfatterne for seg forståelse og utredning, mens den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Boken er beregnet på profesjonelle i pedagogisk-psykologis tjeneste (PPT), psykisk helsevern for barn og ungdom (BUP) og habiliteringstjenester som utreder og behandler barn og ungdom. Foreldre og pedagoger kan også ha nytte av boken.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001146nam 22002051 4500
*001135686
*008 a 00nob 2
*015 $a0244476$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-01345-9$bh.$cNkr 329.00
*08231$a371.9$zh$25
*090 $c371.9$dN
*24500$aNon-verbale lærevansker$cAnne-Grethe Urnes og Gro Eckhoff (red.)
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2009
*300 $a222 s.
*505 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
*520 $aBoken omhandler nonverbale lærevansker og beskriver forståelsesmodeller og tiltak for barn og familier. I den første delen tar forfatterne for seg forståelse og utredning, mens den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Boken er beregnet på profesjonelle i pedagogisk-psykologis tjeneste (PPT), psykisk helsevern for barn og ungdom (BUP) og habiliteringstjenester som utreder og behandler barn og ungdom. Foreldre og pedagoger kan også ha nytte av boken.
*650 1$aLærevansker$0spesialpedagogikk $2BS$2BS$9nob
*700 0$aUrnes, Anne-Grethe$ered.$jn.
*700 0$aEckhoff, Gro$d1946-$ered.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening