Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Det stilles stadige nye krav til skole- og utdanningssystemet, og i dagens og fremtidens samfunn er lokale, nasjonale og globale problemer vevd inn i hverandre. Forfatterne løfter frem termen dybdelæring som en forutsetning for at elever på alle nivåer skal tilegne seg nødvendige kunnskaper. De understreker betydningen av at lærere og ledere imøtekommer elevenes behov og interesser i et helt annet omfang enn det hittil har vært tradisjon for. Boken henvender seg til alle som er interessert i moderne skoletenkning og skoleutvikling. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001419pam 22002531 4500
*001138130
*008 a 00nob 2
*015 $a0549328$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-59574-6$bh.$cNkr 449.00
*041 $heng
*08201$a370.1523$zh$223/nor
*090 $c370.15$dF
*100 0$aFullan, Michael$d1940-$jkan.
*24010$aDeep learning$bengage the world, change the world
*24510$aDybdelæring $cMichael Fullan, Joanne Quinn og Joanne McEachen ; oversatt av Frantz T. Gregersen
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2018
*300 $a236 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi
*520 $aDet stilles stadige nye krav til skole- og utdanningssystemet, og i dagens og fremtidens samfunn er lokale, nasjonale og globale problemer vevd inn i hverandre. Forfatterne løfter frem termen dybdelæring som en forutsetning for at elever på alle nivåer skal tilegne seg nødvendige kunnskaper. De understreker betydningen av at lærere og ledere imøtekommer elevenes behov og interesser i et helt annet omfang enn det hittil har vært tradisjon for. Boken henvender seg til alle som er interessert i moderne skoletenkning og skoleutvikling. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aLæring $0pedagogisk psykologi$1370.1523$2BS$417449$9nor
*700 0$aGregersen, Frantz T.$eovers.$jn.
*700 0$aMcEachen, Joanne$emedforf.$jnewzeal.
*700 0$aQuinn, Joanne$emedforf.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening