Senja vgs - Finnfjordbotn bibliotek

Synlig læring for lærere: maksimal effekt på læring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Synlig læring for lærere: maksimal effekt på læring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370.152 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2013
Noter
  • Synlig læring er en sammenfatning av 15 års forskning på elever. Boken representerer en samling med forskning på hva som virker i skolen. Boken henvender seg til elever, lærere og lærerstudenter Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
  • 978-82-02-41518-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001017nam  22002411  4500
*001139605
*008                      a          00nob 2
*015  $a0342839$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-41518-1$bh.$cNkr 388.00
*041  $heng
*08231$a370.152$zh$25
*090  $c370.152$dH
*100 0$aHattie, John$d1950-
*24010$aVisible learning for teachers
*24510$aSynlig læring for lærere$bmaksimal effekt på læring$cJohn Hattie ; oversatt av Ingvill Christina Goveia
*260  $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2013
*300  $a347 s.$bfig.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520  $aSynlig læring er en sammenfatning av 15 års forskning på elever. Boken representerer en samling med forskning på hva som virker i skolen. Boken henvender seg til elever, lærere og lærerstudenter
*574  $aOriginaltittel: Visible learning for teachers
*650 1$aLæring$0pedagogisk psykologi$1370.15/23$2BS$2BS$9nor
*700 0$aGoveia, Ingvill Christina$d1974-$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja vgs - FinnfjordbotnPEDAGOGIKK 370.152 H