Kvaløya vgs

Pedagogikk: en grunnbok
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Pedagogikk: en grunnbok
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370 P
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2021
Noter
  • Pedagogikk - en grunnbok, 2. utgave, gir en grundig innføring i de mest sentrale temaene innenfor pedagogikken. Boken består av 21 forskningsbaserte kapitler skrevet av dyktige forskere innen sitt felt. De redegjør både for nyere forskning på feltet og for hva denne forskningen kan bety for pedagogisk praksis. Samlet sett gir boken en bred behandling av pedagogiske grunnlagsproblemer, begreper, teorier og praksisformer. Den tar for seg tradisjoner, teoretiske retninger, vitenskapsteoretiske utfordringer og grunnleggende praktiske spørsmål. I tillegg viser bidragene i boken tydelig hvordan pedagogikk som fag speiler mange sider ved dagens samfunn. Boken er skrevet for studenter i pedagogikk ved universitetene og i pedagogikk og elevkunnskap ved lærerutdanningene. Dette er en mindre og mer fokusert utgave enn den forrige versjonen av boken. Boken er organisert i tre deler: Læring Undervisning og vurdering Det mangfoldige samfunnet
ISBN
  • 978-82-02-71024-8
Tilgjengelige
  • 0/1
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*00001757nam  22002531  4500
*001148301
*008210608s2021    no     ar         00nob 9
*015  $a150375648$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-02-71024-8$bheftet
*025  $a9788202710248
*040  $aBokbasen AS
*0823 $a370$zh$25/nor
*090  $c370$dP
*24500$aPedagogikk$ben grunnbok$cJanicke Heldal og Line Wittek (red.)
*250  $a2. utgave
*260  $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2021
*300  $a400 sider$billustrasjoner$c24 cm
*520  $aPedagogikk - en grunnbok, 2. utgave, gir en grundig innføring i de mest sentrale temaene innenfor pedagogikken. Boken består av 21 forskningsbaserte kapitler skrevet av dyktige forskere innen sitt felt. De redegjør både for nyere forskning på feltet og for hva denne forskningen kan bety for pedagogisk praksis. Samlet sett gir boken en bred behandling av pedagogiske grunnlagsproblemer, begreper, teorier og praksisformer. Den tar for seg tradisjoner, teoretiske retninger, vitenskapsteoretiske utfordringer og grunnleggende praktiske spørsmål. I tillegg viser bidragene i boken tydelig hvordan pedagogikk som fag speiler mange sider ved dagens samfunn. Boken er skrevet for studenter i pedagogikk ved universitetene og i pedagogikk og elevkunnskap ved lærerutdanningene. Dette er en mindre og mer fokusert utgave enn den forrige versjonen av boken. Boken er organisert i tre deler: Læring Undervisning og vurdering Det mangfoldige samfunnet
*650 0$aFørskolepedagogikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aFørskolepedagogikk$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aHeldal, Janicke$d1966-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)10044315$8f
*70010$aWittek, Line$d1965-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)6038$8f
*90010$aStray, Janicke Heldal$zHeldal, Janicke$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt05.06.2024Kvaløya vgsStudiebøker 370 P