Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Det er lærerens ansvar å lede klasser og undervisningsforløp på en hensiktsmessig måte, slik at eleven får et godt læringsutbytte. Lærere som klarer dette, fremstår som tydelige voksenpersoner. De er samtidig interessert i elevene og har et godt og nært forhold til dem. Slike lærere motiverer elevene til en god arbeidsinnsats. De skaper ro og forutsigbarhet i undervisningen, er engasjerte og støttende og levner ingen tvil om hvem som har ansvaret eller bestemmer. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*001107498
*008120220 a 00nob 2
*015 $a0281005$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42313-8$bh.$cNkr 179.00
*041 $hdan
*08201$a372.11023$zh$223/nor
*090 $c372.1102$dN
*100 0$aNordahl, Thomas$d1958-$jn.
*24010$aLæreren som leder af klasser og undervisningsforløb
*24510$aKlasseledelse$cThomas Nordahl ; oversatt av Kirsten Hemmer
*260 $aOslo$bGyldendal$c[2012]
*300 $a61 sider$billustrasjoner
*440 0$aDette vet vi om
*505 $aHar bibliografi
*520 $aDet er lærerens ansvar å lede klasser og undervisningsforløp på en hensiktsmessig måte, slik at eleven får et godt læringsutbytte. Lærere som klarer dette, fremstår som tydelige voksenpersoner. De er samtidig interessert i elevene og har et godt og nært forhold til dem. Slike lærere motiverer elevene til en god arbeidsinnsats. De skaper ro og forutsigbarhet i undervisningen, er engasjerte og støttende og levner ingen tvil om hvem som har ansvaret eller bestemmer. Omtalen er utarbeidet av BS.
*574 $aOriginaltittel: Læreren som leder af klasser og undervisningsforløb
*650 1$aLærere og elever$0før- og barneskolen $1372.11023$2BS$415964$9nob
*700 0$aHemmer, Kirsten J.L.$d1952-$eovers.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening