Tittel Liker - liker ikke: sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boken bygger ifølge forlaget på omfattende empiriske undersøkelser av nordmenns bruk av sosiale medier. Hvordan påvirker sosiale medier vårt samfunns - engasjement? Bidrar sosiale medier til en svekking eller en styrking i forhold til mobiliseringen rundt samfunnspolitiske spørsmål? Det er ikke lenge siden massemedier som TV, radio og aviser var nærmest enerådende formidlere av informasjon. Boken henvender seg til studenter innen medie- og samfunnsfag og de som vil vite hva sosiale medier gjør med samfunnet vårt.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*001109412
*008 a 00nob 2
*015 $a0299892$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-38192-9$bh.$cNkr 349.00
*08231$a302.234$zh$25
*090 $c302.234$dL
*24500$aLiker - liker ikke$bsosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet$cBernard Enjolras ... [et al.]
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2013
*300 $a230 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aDenne boken bygger ifølge forlaget på omfattende empiriske undersøkelser av nordmenns bruk av sosiale medier. Hvordan påvirker sosiale medier vårt samfunns - engasjement? Bidrar sosiale medier til en svekking eller en styrking i forhold til mobiliseringen rundt samfunnspolitiske spørsmål? Det er ikke lenge siden massemedier som TV, radio og aviser var nærmest enerådende formidlere av informasjon. Boken henvender seg til studenter innen medie- og samfunnsfag og de som vil vite hva sosiale medier gjør med samfunnet vårt.
*650 1$aSosiale medier$1302.234$2BS$9nob
*700 0$aEnjolras, Bernard$d1959-$eforf.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening