Forfatter
Tittel Sammensatte tekster: arbeid med digital kompetanse i skolen
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Høsten 2006 ble Kunnskapsløftet innført i skolen. I planen fikk begrepet sammensatte tekster en sentral plassering i grunnutdanningen generelt og norskfaget spesielt. Begrepet innebærer tekster som kombinerer skrift med bilde, lyd og/eller levende bilder og som skal utvikle elevenes digitale ferdigheter. Denne boken gir innføring i sammensatte tekster for lærere og lærerstudenter. Her blir teksttypene skrift, bilde, lyd og levende bilde presentert på en lettfattelig måte.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00192389
*008 a 00nob 2
*015 $a0215533$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-27826-7$bh.$cNkr 298.00
*08231$a372.6$zh$25
*090 $c372.6$dL
*100 0$aLiestøl, Gunnar$d1957-$jn.
*24510$aSammensatte tekster$barbeid med digital kompetanse i skolen$cGunnar Liestøl, Anders Fagerjord og Gisle Hannemyr
*260 $a[Oslo]$bCappelen akademisk$c2009
*300 $a166 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520 $aHøsten 2006 ble Kunnskapsløftet innført i skolen. I planen fikk begrepet sammensatte tekster en sentral plassering i grunnutdanningen generelt og norskfaget spesielt. Begrepet innebærer tekster som kombinerer skrift med bilde, lyd og/eller levende bilder og som skal utvikle elevenes digitale ferdigheter. Denne boken gir innføring i sammensatte tekster for lærere og lærerstudenter. Her blir teksttypene skrift, bilde, lyd og levende bilde presentert på en lettfattelig måte.
*650 1$aSammensatte tekster$xUndervisning$0før- og grunnskolen$2BS$2BS$9nob
*700 0$aFagerjord, Anders$d1970-$emedforf.$jn.
*700 0$aHannemyr, Gisle$d1953-$emedforf.$jn.
*950 0$aMultimodale tekster$xUndervisning$zSammensatte tekster$0grunnskolen$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening