Senja vgs - Finnfjordbotn bibliotek

Barn og ungdommer med Asperger-syndrom: perspektiver på språk, kognisjon, sosial kompetanse og tilpasning
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Barn og ungdommer med Asperger-syndrom: perspektiver på språk, kognisjon, sosial kompetanse og tilpasning
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 616.8982 B
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
  • b. 2
År
  • 2007
Noter
  • Det har vært en betydelig økning i forekomsten av Asperger-syndrom de siste årene, og barn og ungdommer med dette syndromet har behov for spesiell tilrettelegging i skolen. Dette er andre bok i en serie om Asperger-syndrom. Målet med bøkene er å bidra til at barn og ungdommer med Asperger-syndrom og andre med vansker innenfor autismespektret får egnete tilbud. Denne boka utdyper begrunnelsene for prinsippene i den første og praktiske boka. Den drøfter klassiske og moderne teorier om ords bruk, referanse og mening og grunnleggende kognitive funksjoner. Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
ISBN
  • 978-82-05-33760-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam         1
*00199913
*008                      a          00nob 2
*015  $a0169228$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-33760-2$bh.$cNkr 399.00
*08231$a616.8982$zh$25
*090  $c616.8982$dB
*24500$aBarn og ungdommer med Asperger-syndrom$bperspektiver på språk, kognisjon, sosial kompetanse og tilpasning$cHarald Martinsen og Stephen von Tetzchner, redaktører
*260  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2007
*300  $a345 s.
*440 0$aBarn og ungdommer med Asperger-syndrom$vb. 2
*505  $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, register
*520  $aDet har vært en betydelig økning i forekomsten av Asperger-syndrom de siste årene, og barn og ungdommer med dette syndromet har behov for spesiell tilrettelegging i skolen. Dette er andre bok i en serie om Asperger-syndrom. Målet med bøkene er å bidra til at barn og ungdommer med Asperger-syndrom og andre med vansker innenfor autismespektret får egnete tilbud. Denne boka utdyper begrunnelsene for prinsippene i den første og praktiske boka. Den drøfter klassiske og moderne teorier om ords bruk, referanse og mening og grunnleggende kognitive funksjoner.
*650 1$aAsperger-syndrom$1616.85/8832$2BS$2BS$9nor
*700 0$aMartinsen, Harald$d1946-$ered.$jn.
*700 0$aTetzchner, Stephen von$d1946-$ered.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Senja vgs - FinnfjordbotnHELSEFAG 618.928982 B